reklama

Tazky zivot uzbeckeho informatika

Iljos patril k najlepsim ziakom na strednej skole informacnych technologii v Karshi, kde pracujem. Vlastne bol najlepsi. V mnohom predcil aj svojich ucitelov. Ked bolo treba, vzdy to bol on, kto vytvoril peknu prezentaciu alebo webovu stranku skoly. Tolko, ako on, spravil pre skolu skutocne malokto. Sikovny vsestranny chlapec. Aj ked sam studoval specializaciu business, vyznal sa v computeroch aj ako elektronik a vedel tiez programovat. Ako jeden z mala ziakov nerozpraval len uzbecky, ale aj rusky a anglicky. Riaditel ho zobral ako najlepsieho ziaka na konferenciu managerov do Taskentu a tiez reprezentoval svoju skolu na sutazi ziakov v Kogone pri Buchare. Koncom juna uspesne ukoncil trojrocne studium.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Iljos pri sutazi ziakov
Iljos pri sutazi ziakov 

Obrázok blogu

Iljos na konferencii v Taskente

Pred pardnami som Iljosa stretol na bazare:

- VitajIljos, co tu robis?

- Vidite,pracujem ako masiar. Zarezem barany, alebo kravu, niekedy aj tavu a potompredavam maso na bazare.

- Vporiadku, to robis teraz, ale co budes robit po prazdninach?

- Akoze,po prazdninach budem robit to iste. Moj otec je masiar a ja budem tiez pracovatako masiar.

- Tonerozumiem. Taky inteligentny a talentovany chlapec ako ty, preco nepracujes vosvojom fachu?

- Viete,musim pomoct svojej rodine, som najstarsi z troch deti. Informatik zarobi vKarsi velmi malo, ako masiar zarabam trikrat tolko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Chcesskutocne navzdy zostat masiarom?

- Nie,usmeje sa, samozrejme nie. Mam tiez svoje plany. Uz som sa prihlasil nadialkove studium na Univerzite. A potom by som velmi rad dalej studoval v Europe.

To mi tedaodlahlo, som rad, ze predsa len ostal informatikom. Pevne verim, ze sa mupodari uskutocnit jeho sny. Iljos je jeden z tych, ktori sa nestazuju na tazkepodmienky. Pracuje rad a tazko a z danej situacie spravi to najlepsie.

Rozlucimesa a ja mu este zazelam vela, vela stastia.

Obrázok blogu


Michal Kostra

Michal Kostra

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zacal som pisat v Uzbekistane, teraz som v Mozambiku, "normalne" zijem v Nemecku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu